ViuTV無間斷直播金像獎 足本睇影帝影后講得獎感受

文: Ling Kwok
2018.04.13

4月15日就是第37屆香港金像獎頒獎典禮。以往都會由TVB現場直播,不過ViuTV今年成為香港電影金像獎頒獎典禮之大會指定電視台,所以到時就要打開99台睇直播了。而ViuTV得到直播權,據知會跟TVB有點不同。

有咩唔同?TVB平時直播頒獎禮如金像獎及台慶等,跟劇集一樣,都會每15分鐘加插廣告時段。

所以會有工作人員在台上比手畫圈,追緊直播時間,確保不會超時。

得獎者未上台就已經感動流淚,就算有好多說話想講,都要濃縮內容,並在限時內講完。

而以往ViuTV從去年起都有直播過頒獎典禮,賣點就是堅持無廣告時間、無間斷播放。

這樣觀眾可以聽到得獎者講感受不會中途被cut,然後有到喉不到肺的感覺。

有不少網民都贊同這個做法,雖然播放時間長,但至少不會錯失任何珍貴畫面。

至於今次直播金像獎,ViuTV也是同樣做法,將會在重要獎項部分,不會加插任何廣告時段。

因為沒有廣告時段的關係,得獎者至少不會台下工作人員Cut,有更多時間多謝身邊的人。

ViuTV希望這個做法讓觀眾可以原汁原味地收睇直播,足本睇晒得獎者講感言。

今年更有張繼聰及蔡卓妍做司儀,配搭新鮮,相信能吸引更多人收睇。

圖片來源:ViuTV、第36屆香港金像獎截圖、2016年台慶頒獎禮截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓