樂壇新組合Idol Jr.成員最細得6歲 主打Kpop舞蹈要進軍韓國?

文: Ling Kwok
2018.04.19

要數香港的跳唱組合,首屈一指就是Twins、Cookies等等。可是事隨十幾年,她們早已單飛各奔前程了。最近樂壇又有一隊新組合誕生了,就是由9人組成的Idol Jr.。不過他們的平均年齡只有8歲!打破了十多年少女組合Cream。

Idol Jr.一共有3男6女,由2017年開始公開招募,期間出過第一首歌《Fly Me》,直至2018年才正式成軍。

有部分成員都是童星出身,當中Keicy胡梓盈早已經拍過不同廣告,見慣大場面。

還有另一人Bosco林卓楠,他是TVB藝人林子博的兒子,早前有拍住爸爸參與過真人騷《爸B也Upgrade》。

最近他們推出了新歌《Imagine》,音樂班底非常勁,有著名音樂監製Edward Chan、Cousin Fung作曲,還有陳心遙填詞。

9人更特意到著名打卡地點南山村拍MV,人仔細細都要拍出有文青感。

組合現時未有大型宣傳,只有早前到《勁歌金曲》Plug歌兼表演,暫未知觀眾對他們的評價。

見他們主要跳Kpop舞蹈,未知是否要效法莊錠欣要衝出香港,到韓國發展呢?

圖片來源:《勁歌金曲》影片截圖、Idol Jr. Facebook、美心廣告影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓