《棟仁的時光》袁偉豪10句寫實對白講盡打工仔辛酸心聲

文: Cay Cheung
2018.04.19

由袁偉豪及唐詩詠主演的TVB新劇《棟仁的時光》緊接《果欄中的江湖大嫂》播出,故事以主角有「偷走時間」的超能力為背景,雖然仲未到戲肉,但男主角袁偉豪在劇中的對白,講中了一眾打工仔的心聲,引起了不少共鳴。

曾棟仁(袁偉豪飾)每天由屯門趕到柴灣上班,全日做不停。

而同事Emma(趙希洛飾)則扮工了得,靠把口哄客人及老闆,極速上位。

實際落手落腳做就全交由棟仁負責,過著勞碌不公平的打工仔生活。

面對客戶要求多多,依照要笑臉迎人,引來棟仁的下屬茵茵不滿(賴慰玲飾)。

棟仁直認自己是一條鹹魚,接著講出打工仔要面對現實,失去理想的心聲。

1. 「咁辛苦做嘢都係想搵啖飯食」

2. 「當你越有熱誠、越有心、越有Heart的時候,老闆就會越唔上心,take it for granted」

3. 「你同佢講理想,佢就會同你講理想可以當飯食、可以抗通脹,仲乘機壓你價」

4. 「老細永遠是對的,無論啲客畀咩屎橋,咁佢都會話係絕世好橋」

5. 「咁你仲點帶個靈魂去返工?點頂得住啊?」

6. 「我係一條鹹魚,咁總好過有一日做到死,變咗條死魚」

打工仔沒有理想,只想盡早收工,可以享受僅餘的個人時間。

7. 「我都想快啲收工,搞掂好晒啲嘢」

8. 「收工的時候天仲係光嘅,可以有返少少時間做自己想做嘅嘢」

另一集講到袁偉豪唔做鵪鶉,開始反擊扮工的同事趙希洛。面對扮工博上位的同事,袁偉豪為打工仔講出收埋在心中的說話。

9. 「你中意去做交際花,繼續,我地條team唔搞呢一科嘅」

10. 「我只係拎返我應得嘅嘢」

來源:《棟仁的時光》擷圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓