英國甜品師專整錯覺食物 款款蛋糕都內有乾坤

文: TenTen
2018.05.18

錯覺食物(illusion food),以不同物件作為食物的造型,內裡卻是有不同的味道和食物,而且像真度極高,需要極花心思。有一名英國的甜品師就以錯覺食物為題推出書籍,使大眾可一試製作錯覺食物!

以百潔布造型的蛋糕,表面鋪滿薄荷碎,配上拖肥醬及青蘋果泥,更用牛奶泡當作泡泡。像真度極高!

檸檬外型的甜品,中間一層是檸檬味的奶凍,內層則是檸檬味的雪芭包住住綠茶及茉莉味吉士。層次相當豐富!

青蘋果中內有雲喱拿奶凍、吉士及冰蔓越莓,配上燕麥片。再以朱古力做蒂,與真實的青蘋果相似度100%!

熱狗造型,腸仔以朱古力、蛋糕碎及士多啤梨製成,再淋上朱古力醬。而青瓜就以青蘋果肉切片再浸楓糖醬而成。

另外,以泡芙當作麵包,再用橙味及士多啤梨味道醬汁當作茄汁及芥未醬。十分用心製作!

椰子外型的馬卡龍,內裡的味道都是椰子味,中間有朱古力醬。而整個椰子的外皮,用朱古力醬塗成再加少許可可粉。

另配上杏仁及布朗尼碎加雲喱拿忌廉,像真度極高!

授權轉載:FB@Chef Ben Churchill

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓