Big Big Channel搞唱K專區 同馬國明唱一首歌要畀30蚊

文: Ling Kwok
2018.05.01

無綫電視去年推出網上直播平台Big Big Channel,藝人變相多一個平台宣傳自己。網民就可以用手機睇偶像做直播,鍾意的話還可以送心心及禮物,藝人可以從中有分帳,變成另一種賺錢模式。最近Big Big Channel又再產生另一種生財工具。

早前就有TVB藝人在市集賣自家品牌試水溫,繼而推出「Big Big Shop」。

其實只不過是將IG Shop的概念搬到Big Big Channel,將客源變得更集中而已。

另一個新「功能」,其實大家應該早在10多年前已體驗過,就是與藝人「唱K」。

最經典就是唱K時「毒」自一人唱起合唱歌,就會選擇「多聲道」,保留男方或女方一邊來「合唱」。

而TVB高層余詠珊表示,Big Big Channel即將推出「唱K專區」,這個概念又與「多聲道」的原理一樣。

只不過對住電視在K房唱歌,變成在家裡對住電話與TVB藝人唱歌。

而唱K就一個價錢唱足幾小時,Big Big Channel將會以30元正一首歌或月費制度收費。

收錢後就會以Big Big Channel分帳制度,分錢畀藝人,原來這就是藝人另一種賺錢方法。

馬明就被點名要唱好歌。

最搞笑就是不懂唱歌的藝人都要參與,更要唔識唱唱到識唱為止!為咗同觀眾「合唱」賺錢可以去到幾盡?

以前藝人唱歌當副業,如今就要當做正職了。

圖片來源:Big Big Channel、李佳芯IG、袁偉豪IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓