幫單身人士尋找另一半! FACEBOOK將新增約會功能

文: Toby Mok
2018.05.02

單身人士福音!FACEBOOK在昨日預告FACEBOOK即將推出約會功能!近年交友APP風氣盛行,好多沒有伴侶的人都會透過交友APP識下朋友,睇下有沒有機會有段美好姻緣,而FACEBOOK亦好似知道這個大趨勢,所以著手在FACEBOOK推行約會模式,單身人士以後又多個途徑去尋覓另一半啦!

FACEBOOK表示用家可以申請一個約會的個人檔案,但大家放心,檔案不會顯示在自己同朋友的動態上, 大家可以低調咁認識新朋友。

另外,約會功能亦不會將用家同用家本身已經認識的朋友做配對,咁就避免發生尷尬啦!

約會功能仲會不時顯示出用家感興趣的活動,等用家可以透過約會功能參加一些自己有興趣的活動,再結識同樣參加了該項活動的參加者。

在活動中,參加者可以同自己有興趣的用家傾計,但對話內容並不會連接到FACEBOOK MESSENGER WHATSAPP,對話內容相對地有私隱。

交友APP BUMBLEFACEBOOK推出約會功能表示緊張,並透露已經聯絡FACEBOOK,希望2者有合作機會,並一齊創造一個更加安全同可以主導市場的交友APP

FACEBOOK指新功能預計會在今年推出,大家對於FACEBOOK踩過界搞埋約會功能又點睇呢?

 

資料來源:CNN TECH

圖片來源:PEXELS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓