《後生仔傾下偈》馮盈盈盡顯真性情 言論無底線令人想入非非

文: Ling Kwok
2018.05.11

馮盈盈向來都有敢言港姐之稱,每次發言她的貼地性格都會盡情展現,不少網民聽到後都會大讚她真性情。最近她在J2節目《後生仔傾下偈》又再有一番驚人言論,身旁的麥明詩都招架不住!

話說《後生仔傾下偈》早前講到人生第一次,馮盈盈就大談19歲初戀的難忘回憶,點知就一講就四周笑不停口。

她說:「同初戀男朋友仲未係男朋友時出去睇戲,嗰晚我哋一齊咗,然後拖手,之後我成晚都好緊張,表面好似好平靜,但其實緊張到隻手啲汗已經滴緊落地下。」

她後來形容那種濕度是「抹乾晒都繼續濕嘅程度,搞唔掂。」

講起這些敏感話題,馮盈盈完全不避諱,繼續講:「濕晒,個地下都濕埋,點知佢拖完就話好濕,我話係呀,我掂到男仔手就會緊張。」

其後有一集《後生仔傾下偈》又再講起令人想入非非的話題,事關講起濕疹敏感會滲水,其後馮盈盈又再搶答:「係呀!我都有個位成日敏感到會滴水!」

全場哈哈大笑,她再解釋:「我大脾內側有個濕疹位,佢如果好敏感會滲水,連牛仔褲都會濕水㗎。」連麥明詩都頂唔順。

有一集馮盈盈帶頭做心理測驗,就叫人用紙隨意摺幾摺,然後她即興解讀別人。

可能她的形象在眾多主持的心目中已定型是敢言,所以當她摺了柱型,就被其他人抽水,說她喜歡「一碌柱,又長。」就連她自己都講:「柱型會有安全感。」

馮盈盈的言論這麼大膽,有網民很buy,留言支持她:「有你喺度先好睇!」

唔知大家又點睇呢?

圖:《後生仔傾下偈》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓