【世界盃2018】ViuTV免費睇19場賽事包四強、決賽!附直播時間表

文: Cay Cheung
2018.06.01

球迷們引頸以待,四年一度的世界盃準備開鑼,2018年的世界盃賽事於6月14日至7月15日在俄羅斯舉行。球迷最關心的賽事播映權由Now TV所擁有,而免費電視ViuTV亦會直播其中19場賽事,球迷可以免費睇分組賽最矚目的一戰:葡萄牙對西班牙,另外亦會播出德國、巴西、阿根廷等球隊的其中一場分組賽。7月的準決賽和決賽一樣有得免費睇。

ViuTV直播的19場賽事中包括以下國家的分組賽:

俄羅斯 vs 沙地亞拉伯

埃及 vs 烏拉圭

葡萄牙 vs 西班牙

阿根廷 vs 冰島

德國 vs 墨西哥

瑞典 vs 韓國

哥倫比亞 vs 日本

葡萄牙 vs 摩洛哥

丹麥 vs 澳洲

巴西 vs 哥斯達黎加

韓國 vs 墨西哥

英格蘭 vs 巴拿馬

Viu TV亦會直播其中兩場十六強賽事,分別是73日凌晨2點 (G組首名對H組次名) 及 73日晚上10點 (F組首名對E組次名)

Viu TV將會直其中兩場8強賽事,分別是7月6日星期五晚上10點(法國對烏拉圭)7月7日星期六晚上10點(瑞典對英格蘭)

Viu TV將會直播兩場4強賽事,711日凌晨2點 (法國對比利時)712日凌晨2點(克羅地亞對英格蘭)

最後當然少不了萬眾矚目的決賽,將會在715日晚上11直播法國對克羅地亞

完整時間表:

網上收看直播按此

來源:Viu TVfifa

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓