朱薰細女妹之牙牙學語好可愛 網民被融化:唔開心見到會叉晒電

文: Ling Kwok
2018.05.17

世上最治癒的生物,第一位肯定是BB!光看著他們細細粒的狀態,一個笑容一動作都已經甜入心。就好似朱薰囡囡譚在之(妹之),剛剛過了兩歲生日。不過她現在牙牙學語,可愛程度爆燈,更融化不少網民的心。

朱薰成為人母後,經常上載仔女的照片到ig。

而妹之出世後,更為大家帶來歡樂,光看著她都覺得窩心。

平時她也非常愛黏著媽媽。

雖然她剛剛兩歲,但是她是個精靈、醒目得意妹。未生日之前,已經識講好多嘢。

就好似之前兒童節,媽媽朱薰問妹之吃過甚麼,妹之就一一數出來,最勁就是人仔細細她就會枝豆這生字。

她說話還未算講得正,不過聽著覺得好治癒,就好似之前講新年賀詞,就算冇個音講得正,睇條片都會覺得好開心。

妹之除了可愛,還會發放笑彈,就好似她之前講起「奶奶」,爸爸問起邊個係「奶奶」,妹之搞笑地話係「媽咪朋友」,搞到朱薰哭笑不得。

還有之前妹之叫媽咪唱歌,點知媽咪唱錯晒歌詞,妹之即刻皺晒眉頭,真係好得意!

所以有好多網民睇完妹之得意片段,都忍唔住留言讚佢係最得意嘅小朋友!

最近又見到妹之喇!人仔細細,表情超有戲,真係好可愛呀。

圖:朱薰IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓