放入口袋即可拎出街!公司研發摺疊式口袋鍵盤

文: Toby Mok
2018.05.21

工作或者要翻學傾PROJECT成日要帶平板電腦或者手提電腦出街,但好多時開會用平板電腦打字,速度又沒有有鍵盤的手提電腦快,但手提電腦大部又重,拎出街又不夠方便。最近日本就有公司研發了一款名為pomera的摺疊式鍵盤。只需要2A電池就可以使用,而且仲可以使用20個小時,一齊睇下呢個口袋鍵盤仲有咩功能。

口袋鍵盤摺埋大概為156 x 126 x 33 mm,重量為一磅,比起平板電腦同手提電腦明顯輕得多。

鍵盤使用平常的2A電池,差電更加容易,而且仲可以使用20個小時。

打好的文章可以透過QR code傳送到手機,或者利用USB同SD card同時其他儲傳幾個文件到其他電子用品。

鍵盤仲可以揀不同字體同行距。

不過鍵盤暫時只提供日文同英文輸入法,中文輸入法可能就要再等多一陣啦。

日本公司現在在kickstarter進行集資,目前金額已超過US$ 25,658,但尚未達到US$ 89,976的目標,希望產品將來有機會在香港推出!不過雖然產品吸引,但集資價高不代表成功率高。投資前記得衡量風險,以免中伏被走數。

圖片及資料來源:kickstarter

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!