韓國CAP帽耳機 一按即播歌/聽電話/防水

文: Toby Mok
2018.05.26

用耳機聽歌就見得多,用帽聽歌大家又見過未?韓國最近有一款新研發的骨傳導棒球帽,產品用四個骨傳感揚聲器組成,並收在棒球帽入面,聽歌的時候只要戴上帽,音樂就能以震動方式傳到耳仔。

音樂帽採用骨導傳聲技術,以震動的方式通過ZEROi四個楊聲器將聲音從2邊頭蓋骨傳達,減少對耳膜的損害。

聽歌帽仲有內置麥克風,只要按一下帽舌就可以接聽電話,設計方便。

另外,聽歌帽仲有特殊的塗層,用防水物料製造,就算戴出街時落雨都無有怕!

帽邊有磁力連接及拆卸的電源插頭,充電後可以連續使用5小時。

聽歌帽有棒球帽同平沿帽2款,大家仲可以選擇不同的顏色,方便大家襯衫。

音樂帽售價為港幣$1399有興趣的朋友仔可以上網購買<按此預訂>

 

資料及圖片來源:Searching C,FB@Zeroilab

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓