旅行好幫手!語言一秒翻譯機 準確度97%+當WI-FI蛋用

文: Toby Mok
2018.05.27

好多人都好鍾意去旅行,但去旅行因為言語不通而導致同當地人溝通有障礙都幾麻煩。雖然有Google translate可以將我們的語言翻譯為當地語言,但用過Google translate的朋友都知Google翻譯出來的句子文法同準確度都有待再加強,不能準確表達句子意思。最近就有外國公司研發了一部名叫MESAY2.0的翻譯機器,聲稱準確程度可以達到97%,仲會支援廣東語添!

翻譯機暫時只能翻譯16種語言,但已包括最常用到英文、廣東話、普通話、泰文、越南文、日文、韓文、意大利文同法文等等。

公司聲稱可以翻譯句子的準確程度達97%,而且仲聲稱翻譯時間只需1秒。

機身重量為0.1磅,帶去旅行都算方便。

電池差4小時可以使用72小時,帶去旅行都唔使成日差電。

另外,翻譯機仲可以當hotspot使用,share Wi-Fi去手機都得。

翻譯機售價為$271紐西蘭元,約$1,471港元。

MESAY2.0翻譯機目前在Kickstarter網站進行集資,現已成功籌得$105,154港元,已超過$77,445港元的目標。不過提提大家集資活動存在風險,大家記得諗清楚呀~<按此預訂>

 

資料及圖片來源:FB@Mesay Translator,Kickstarter

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓