【秀智見面會】國民初戀首次香港開騷 秀智晒長腿+派心冧粉絲

文: 王庭芝
2018.05.27

有「國民初戀」之稱的韓國人氣女星裴秀智前日抵港,率先在商場跟香港的粉絲打招呼,昨日正式在香港舉辦粉絲見面會《2018 SUZY ASIA FAN MEETING TOUR "WITH" IN HONG KONG》,今次是秀智首個香港fan meeting,她相當重視今次活動,為香港粉絲預備了豐富的表演兼大玩遊戲送禮物,秀智更苦練中文,驚喜獻唱王心凌的歌曲《當你》,誠意十足!

秀智的粉絲見面會在九龍灣展覽中心舉行,約8時正式開始,秀智身穿粉紅色雪紡上衣配黑色熱褲登場,大騷美腿,随即獻唱歌曲《HOLIDAY》,她除了大跳性感沙發舞,又向粉絲派手指心。

今次難得見到香港粉絲,秀智當然有袋定幾句中文喺袋,她以廣東話跟粉絲打招呼,秀智又說:「好開心見到大家,希望可以同大家渡過愉快的時光!」

之後,秀智再帶來一曲《SOBER》,以甜蜜歌聲,再派大心心加飛吻俘虜歌迷,唔知粉絲們有無搵到「初戀感覺」?

見面會臨近尾聲,秀智為粉絲獻唱王心凌的《當你》,原來今次秀智香港粉絲特地苦練中文,盡顯誠意十足。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓