IPhone X將加推Tiffany Blue色?! 蘋果疑新增3款粉嫩色系

文: Toby Mok
2018.05.30

Apple IPhone的傳聞不斷,最近又有消息流出指APPLE疑似會為IPhoneX推出3種新顏色,當中包括深受女生喜愛的tiffany blue!昨日外國媒體Techno Codex就流出疑似新款IPhoneX的原型機圖片,圖片顯示出2部同IPhoneX外型相似的背面,但顏色有別於以前的IPhone系列,顏色竟然是罕見的粉紫色同女生最愛的Tiffany Blue!

外國媒體Techno Codex指2隻顏色將會有其中一隻色會成為2018旗艦手機的顏色。

圖中見到手機背面外觀同IPhone X外型相似,鏡頭一樣採用直立式鏡頭,只是顏色同以前的IPhone系列有所不同。

2種顏色色TONE比較粉嫩,感覺比較適合女生。

其實Apple推出新顏色的舉動在近年亦十分常見,繼之前IPhone 6s新增玫瑰金色,IPhone 7新增Jet Black色同IPhone 8 新增紅色後,IPhone X再推出新顏色並不出奇。

除了Techno Codex消息透露有機會出Tiffany Blue同粉紫色之外,外國傳媒FCC早前亦流出一輯疑似金色版的IPhone X,大家點睇呢幾款有機會推出的新款式呢?

不過所有消息都未得到官方証實,一切有待蘋果公司確認。

 

資料及圖片來源:Techno Codex ,9to5MacFCC, Apple

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓