劉德華現身愛女幼稚園畢業禮 同場家長超驚喜

文: Cay Cheung
2018.06.06

劉德華今日出席了囡囡劉向蕙的幼稚園畢業禮,華仔出現令到同場家長超驚喜。當囡囡上台領畢業證書時,華仔更興奮地站起身,流露出溺愛的甜笑。一向低調的華仔,雖然成為全場焦點所在,但能夠見證女兒成長的一刻,絕對不會介意。

台上是天王,台下則如普通人,是一位不希望錯過見證女兒成長的爸爸。

囡囡所入讀的維多利亞幼稚園,在全港分別有8間分校,今日舉行大型的幼稚園畢業禮。

圖:Victoria Educational Organisation

劉德華本來於去年底在紅館開騷,但不幸因墮馬受傷。經過一輪專心養傷,華仔曾坐輪椅拍片交代現況,希望可以精精神神再見大家。

今年終於有好消息!華仔早前就公布已取得今年年底紅館的聖誕及跨年的檔期。

相隔7年,終於在香港開演唱會!

圖:一代漢堡包廣告男神

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!