哥哥錯戀細妹男朋友!《弊傢伙 撻錯咗》6月爆笑上畫

文: 王庭芝
2018.06.07

講起法國電影大家可能會想起文藝片,但除了文藝片,法國都有好好睇的喜劇!《弊傢伙 撻錯咗》講哥哥變成宗教狂熱份子後,錯戀上細妹男扮女裝的男朋友,有大量笑點,有頭笑到落尾!

《弊傢伙 撻錯咗》故事講述巴黎靚仔阿文與阿拉伯移民靚女莉娜愛得火熱之時,更準備一起到紐約聯合國總部實習。怎料莉娜的哥哥馬哈茂德從也門歸來後,變成了宗教狂熱份子,不但不讓莉娜去紐約實習,更禁止她與男友見面,將她軟禁在家!阿文想盡辦法見女友,最後決定用黑紗蒙面扮成女人闖入莉娜愛家,但沒想到哥哥馬哈茂德意外地迷戀上了扮成女人的阿文,展開了一場激烈的求愛戰。

電影由《少女香奈兒》《媽有喜事》班底炮製異國瘋情,獲得意大利紀實電影節最受觀眾歡迎獎。

 

 

上映日期:2018年6月28日

電影預告:

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓