超有創意慶祝生日!譚仔搞生日會送土匪雞翼蛋糕

文: Cay Cheung
2018.06.14

雖然人愈大愈唔想慶祝生日,不過仍有唔少人希望可以舉行一次特別的生日派對,近日出現一個比麥當勞生日會更難忘的生日體驗,竟然有人揀選係譚仔搞生日派對,而譚仔雲南米線竟然亦配合呢個要求!

Super Girls成員吳嘉熙Cheronna,早前就為夏雨兒子兼ViuTV主持黃奕晨Dixon舉行了一個特別的生日會。知道男友中意食譚仔,特別安排了一個驚喜生日派對,並請了一班好友一齊出席呢個「譚仔生日派對」。

Cheronna為男友在譚仔雲南米線舉行生日會,並送上「土匪雞翼蛋糕」,而生日卡亦特別用「譚仔」口音寫出「山日怪樂」。

譚仔雲南米線的Facebook專頁亦上載了Cheronna送驚喜的幕後片段。

 

原來之前Dixon就曾經送過「麥樂雞蛋糕」給Cheronna,今次女友以「土匪雞翼蛋糕」回禮。兩位都花盡心思為對方準備一個生日驚喜。

自上年公開戀情後,呢對小情侶不時上載默契十足的合照放閃。

麥樂雞除了可以變成蛋糕,之前JW的男友則在情人節送過一束麥樂雞花給女友,看來麥樂雞的變化可以很大。

很可惜這個「譚仔生日會」只是限定活動,壽星仔Dixon指今次是第一次亦是最後一次的譚仔生日會,譚仔暫時未有公開提供舉行生日會的服務,如果想去譚仔舉行生日會,看來還是只能空想。

 

無得去譚仔搞生日會,唯有了解一下麥當勞,原來麥當勞除了傳統生日會,還提供Mr Men Little Miss主題的生日會。

 

來源:FB@吳嘉熙 Cheronna Ng、譚仔雲南米線麥當勞

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓