聞住香味起身!智能香氣鬧鐘 用氣味+燈光+音樂香醒你

文: Toby Mok
2018.06.19

相信每朝起身大部分都必定會經歷的是會被鬧鐘嘈醒再起身,每朝聽到鬧鐘的響聲都會好煩躁,但原來最近外國有公司發明了用香味來叫醒用家的鬧鐘,仲有多款氣味可以揀,用了呢款香味鬧鐘之後應該即刻人都開心啲,冇哂起床氣,即刻睇下鬧鐘有咩賣點。

鬧鐘有多款氣味可以選擇,包括:咖啡味,橙汁,薄荷,玫瑰,曲奇等等,大家可以任意挑選自己喜歡的味道。

每個香精可以維持使用1個月。

鬧鐘總共會有3個過程去叫大家起身,首先第1分鐘鬧鐘會以香味,嚐試以氣味去「香醒」大家。

第2分鐘鬧鐘就會開始發光,而第3分鐘就會播出激昂的音樂叫醒用家,確保用家可以準時起身。

香味鬧鐘售價為$59美元(約463港元),目前在kickstarter進行眾籌,現正已籌得$168,315美元(目標:30,000),想買的朋友仔可以網上購買。<按此預訂

不過眾籌涉及風險,大家要考慮清楚先買呀~

 

資料及圖片來源:Sensorwake,kickstarter

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓