修圖黨末日!假相一測就知 Adobe新招3步測出邊度修過圖

文: Toby Mok
2018.07.11

好多女仔都好鐘意在社交網站上po女神相去同大家分享自己的生活點滴,但在po相之前都一定會修瘦下塊面,拉長啲條腿,務求自己張相十全十美先再放上Instagram同Facebook示人。不過以後一眾IG女神可能不能再用po假相啦,因為Adobe最近就發表了一篇利用機器去辨別相片真偽的論文,在文中,Adobe展示以機器學習自動辨識出影像是否經過變造技術。以後一上載修過圖的相片都有機會被軟件發現。

最近Adobe在CVPR 計算機視覺會議上發表了用3種技術分別假相片的技術。

包括拼接(splicing)、複製與移動(copy-move)同刪除(revomal),3方面去辨認圖片有沒有遭到後期加工。

機器會分析圖片有沒有將不同圖片的兩部分組合在一起、將部分圖片複製並貼到第2張相,或者有沒有刪除部分圖片等等。

機器會利用技術測出因為改圖而產生的顏色同亮度變化(圖像噪訊)。

例如將兩個不同影像拼埋一齊時,或是將部分影像複製之後貼到另一部分時,相片的背景噪訊會變得不相容,而機器就可以偵測出這些不相容而發現相片曾受到更改

不過公司發言人就表示,今次研究仲處於初步階段,好多技術都需要再多加驗証先可正式推出,各位鐘意美圖完先po相的朋友仔可以稍微鬆一口氣。

不過發言人又表示,Adobe希望在「開發有助於監控同驗證數位媒體真實性的技術」方面發揮貢獻,看來Adobe今次真的對打擊偽造圖片下了一定決心,其實用相片呈現最真實的自己都冇咩好怕,大家以後都係乖乖地,不要過分修圖啦~ 

圖片及資料來源:Computer Vision Foundation

圖片來源:pexels


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓