蘋果將推11款新iPhone?!手機仲有多種新顏色!

文: Toby Mok
2018.07.17

之前就有消息指蘋果公司為了要集中銷售,所以Apple 就決定將iPhone X減產,以鼓勵大家買新iPhone。當減產事件令一眾網民嘩然時,原來iPhone一早於較早前就向歐亞經濟委員會提交了新款iPhone申請表,當中竟然標示了總共11款新機型號,一齊睇下發生咩事。

外國媒體VB最近就貼出疑似是由蘋果公司Apple向歐亞經濟委員會提交的資料,文件中可以見到製造產品iPhone的一欄中,總共有11款新型號,分別是A1920、A1921、A1984、A2097、A2098、A2099、A2101、A2103、A2104、A2105 和 A2106,並註明會採用IOS 12作業系統,相信是2018最新款iPhone。

型號主要分為A19xx、A209x同A210x,有消息指A19xx、A209x同A210x分別為3款不同系列的新型號手機,而最後的1或2位數字則代表手機的顏色。

而外界普遍認為3款系列的iPhone分別是 6.1 吋 LCD 熒幕的 iPhone 9、 5.8 吋採用 OLED 熒幕的iPhone X 同 6.5 吋大型 OLED 熒幕的「iPhone X Plus」。

如果推測屬實,A19xx同A209x型號手機將會有3隻顏色,而A210x型號手機將會有5隻顏色推出。

而根據外國媒體phoneArena.com透露,新款iPhone的顏色比較有可能推出的顏色為紅色、藍色、黃色、橙色、粉紅色、黑色、白色同灰色,顏色選擇比之前多。

從外國媒體phoneArena.com所提供的圖片可見,比較突出的3款顏色為藍色、黃色同粉紅色,而粉紅色與玫瑰金的色調相似,但顏色就比較深。

如果傳聞是真的話,大家到時又會唔會買藍色、黃色、橙色的iPhone呢?

不過一切消息尚有待蘋果方面確定,一切以官方發布的消息為準。

資料及圖片來源:phoneArena.com,VB


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓