【黃子華棟篤笑】講社會撕裂、黑社會!重溫《金盆o浪口》金句

文: 王庭芝
2018.08.01

男神黃子華一連26場的《金盆o浪口棟篤笑》昨晚完滿落幕,今次好大機會係子華最後一次舉行棟篤笑,所以不少圈中好友都親身買飛支持,尾場專誠捧場的有《男親女愛》的拍檔Do姐鄭裕玲、《棟篤特工》的拍檔佘詩曼、樂壇天后容祖兒等,台下星光熤熤。雖然今次開足26場,但門票依然秒殺,可能有不少朋友始終買唔到飛入場,依家就等小編同大家重溫「金盆o浪口」部份精彩金句!

圖:IG@do_do_cheng

圖:IG@vivianchowwaiman


- 做藝人好困難,大家對顏色喜好唔同就無得撈,「佢鍾意黃色架,死咗條屍唔要發黑,要發黃呀,黃屍嚟架,黃屍華,無得撈,呢個唔同,佢個人好憂鬱,好blue,變藍屍」點解襟撈呀?有孝心,瀨阿爺嘛,「阿爺早晨,阿爺見邊度痕?」

- 今時今日喺香港做藝人想生存最好係色盲,「黃同藍我唔識分喎,黑同白我都唔係好清楚,彩虹我識分,彩虹咖啡色嘛,彩熊即係啤啤熊啫!」

 

- 以前話一個人睇佢前面憎佢後面,依家唔係,係睇佢後面憎佢前面,我點知佢咩樣,睇佢籮友就知佢小器,兩楷嘢夾實晒咁,依家香港唔使睇添,聽到佢把聲,憎埋自己個friend。

- 香港大撕裂已經開始咗,點解決?無人知,因為呢樣嘢從來未發生過,有人話等於香港依家樓價係咁升,無得解決。No,香港樓價係跌過架,幾時?沙士,你想樓價跌好易架咋,試吓去睇樓,你拖隻穿山甲去囉。

 

- 我有咩打算?我打算長期打算,充份利用。

- 點解叫「武警」?唔係武力個「武」,係伯母個「母」,因為香港做警察首要條件係畀人問候伯母。

- 依家喺香港做警察脾氣要好過教宗,警察喺學堂最重要嘅訓練係咩?「企喺度!立正!Fxxk you!Fxxk your mother!Fxxk!Fxxk!Fxxk!Fxxk!Fxxk!」

 

- 好多年青人懷念香港嘅黃金年代,由香港70至90年代,我嘅黃金年華正正係香港黃金年代,即係大家懷念嘅係我,唔好叫我黃子華,叫我黃金華。

- 90年代黑社會有全世界最強公關,亞洲荷里活,香港嘅電影圈,我哋唔止10套戲有9套講黑社會,10個電影老闆直頭有5個係幫會大佬,其實唔止5個咁少,其實10個裡面有8個架,點解話得5個?因為有3個畀人打死咗。

 

- 有無諗過你聽日唔使返工唔係因為打風,係因為你老闆畀人打死咗,仲係畀對家老闆打死,即係「麥當勞休息一天,因為肯德基做咗嘢」。

- 面斥不雅咩意思?好簡單,大家心裡面有把尺,你知道應該點做,唔使講到明,面斥不雅都唔識,咁就真係面斥不雅。

- 香港嘅黃金年代,我哋去到一個境界係可以面斥不雅,全港大街小巷,因為我哋都練呢套內功:Jetso得嚟賑災,王晶得嚟家衛,佢係幫會,同時亦返教會,大家唔係聖人,但都唔係人渣,全球獨家,面斥不雅。

 

- 領養穿山甲,放生陳冠希。

 

- 為真小人爭取社會地位,不讓偽君子霸佔整個世界 。(引用黃霑名言)

- 人生在世真係須要正能量,幾多難關難過,講亦講唔清,我回首望,望住紅館,能夠與各位喺度歡樂一宵,都算係幻海奇情。

 

圖:FB@黃子華-子華本部

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓