《今期流行》女Dancers青春活力搶鏡過古天樂!00後日本外援大起底

文: Cay Cheung
2018.08.02

古天樂再次現身《今期流行》,讓18年前的歌曲再次成為「今期流行」。除了古仔成為焦點,一班身穿校服的女Dancers大跳招牌「拜神」動作,一樣吸引目光。有網友覺得成個感覺「好日本」,其實今次真的找來一班來自日本的妹妹參與拍攝,非常有活力。

《今期流行》古天樂有份落場,不過就無份跳,全曲交由一班身穿校服的女生跳出。

而呢班舞者有9位是香港人,其餘6位則是來自日本的妹妹們。而且大部分都是來自日本經理人公司龍頭avex旗下,專門培育新人的Avex Artist Academy。

一開始為大家打開錄音機的Juri,來自大阪,2002年出世,雖然只得16歲,但演出經驗非常豐富。

之後拎「大哥大」站在中間的是Luka,除了跳舞,平日還有不少模特兒演出的工作。

今次到香港拍廣告,Luka妹妹大讚香港人非常友善,希望未來再來機會來香港。

另外仲有00年出世的Momoka,連同ayaha、MAKi和短髮的ayaha一齊重現經典《今期流行》。

日本妹妹表情豐富,非常搶鏡,不過其他來自香港的舞者,一樣非常落力跳,表現亦一樣出色。

重溫:

來源:IG@mo1226mLukaJURIMAKidonlamBab. Chan

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓