【Apple蘋果】官方名稱曝光唔叫iPhone 9!蘋果新手機名稱一反傳統

文: Toby Mok
2018.08.06

好多人都知道蘋果公司的新款iPhone 通常都會在9月或者10月推出,而愈接近推出日期就有愈多新消息流出。最近網上就流傳2018年新iPhone官方名稱竟然有別於以往的名稱,並不如外界一向所推測一般iPhone 9同iPhone 11,而是另一個名稱?!

而最近外國媒體MobileFun就發布了一段有關2018年新款蘋果手機的影片。

影片的標題為「iPhone XS/XS Plus&iPhone 2018」,並在片中展示了3部疑似是今年最新型號iPhone的樣版機。

從MobileFun的畫面可見,6.5吋採用OLED屏幕的iPhone會稱為iPhone XS Plus。

採用LCD 6.1吋屏幕的平民價iPhone的名稱將會更簡單直接。Mobile Fun指該手機將會命名為iPhone 2018,而並非傳說中的iPhone 9。

6.1 吋 iPhone 後置相機為單鏡頭,而6.5 吋的 iPhone XS Plus 則採用同現有 iPhone X 相似的豎排雙鏡頭。

而機身的正面就依然採用M字瀏海設計,與現時 iPhone X 的設計相似。

而採用5.8吋OLED屏幕的iPhone則會改名為iPhone XS。

不過一切消息尚未得到官方確認,所有資料而蘋果公司發佈為準。

其實iPhone叫咩名都沒有太大關係,用户最重視的始終都是手機的功能同硬件設計,大家又點睇iPhone的新名呢?

資料及圖片來源:Mobile Fun


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓