三星Note9發佈 歷年最強配備!容量達1TB 6大賣點搶先睇

文: Toby Mok
2018.08.10

三星粉絲期待已久的Samsung Note 9終於在8月9號於美國紐約發表。一如外界所推測,Note 9海藍色款式會配備金色S Pen,而系列仲會推出紫色同黑色俾大家選擇。除了顏色有改變之外,Note 9硬件同軟件配備都有所提升。最明顯的變化是Note 9將會有512 GB 內置容量,仲可以外加512 GB SD卡,手機總容量達到1TB!一齊睇下Samsung Note 9仲有咩賣點。

Note 9採用6.4吋屏幕,是Note系列中屏幕最大的一個型號。顏色就有海藍色、紫色同黑色可以選擇。

而當中海藍色就特別配備了金黃色特S pen造型比較特別。

Note 9 亦擁有在Note系列中最大的內置電池,電量足足有4000mAh。

Samsung聲稱電量可以支持手機一整日的運作而不需充電。

除了屏幕同內置電池配備有明顯加強之外,Note 9內置容量仲有512 GB,是歷屆系列中容量最大的手機。

手機仲可以外加512 GB SD卡,手機總容量達到1TB!

Note 9在影相方面都有提升,而最值得一提的是,手機配備的S Pen可以有遙控器控制相機功能。

大家只要遙遠按一下S Pen,唔使手攞住部手機就可以自拍,非常方便。

S Pen除了可以自拍之外,仲可以有藍牙功能,可以用S Pen自由播放手機影片或者將手機連接電腦,利用S Pen控制powerpoint做匯報。

S Pen亦有無線充電,只要將S Pen插入Note 9, 40秒就已經可以充好電。

另外, Note 9亦加強了機內的散熱系統並採用AKG喇叭,令鍾意打機的人可以享受更大的樂趣。

Note 9定價為美元$929起,約港幣$7,246起。

Note 9的配備明顯比同系列的手機加強不少,大家又會唔會買呢部Samsung新推出的手機呢?

資料及圖片來源:Samsung

 


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓