【特技人】譚俊彥唔搵人仔回流返港為家人 現實中是愛妻號好爸爸

文: Ling Kwok
2018.08.12

最近收睇TVB新劇《特技人》,都會留意到譚俊彥似乎老是常出現。因為早前他在古裝劇《天命》做嘉慶帝後,轉眼又在黃金時段見到他,就知道他將會是TVB力捧的小生,全力做親生仔。

譚俊彥在《特技人》裡有很重戲份。

不過,36歲的譚俊彥以中年的姿態加入TVB,相對而言似乎有點遲。

加上他由2000開始於內地積極發展,北上打滾多年,以正常角度,人仔好搵過港紙,何以會回流香港,做電視台的小生?

原來他自成家立室之後,依然以香港為家。

所以在內地發展,經常都要中港兩邊走,而且又有一仔一女,頻撲之際也難以照顧家庭。

因此入行17年後,就選擇重回成長的地方發展,又可以專心陪伴家人,一舉兩得。

因為想陪伴家人選擇回來,由此可見,譚俊彥是個盡責,對家庭有承擔的男人。就算如今成為力捧小生,日復日連拍多劇,他都會盡量抽時間陪伴老婆。

除此之外,譚俊彥絕對是名愛妻號,經常在Instagram發放與老婆的恩愛照片,主動身為緋聞絕緣體。

又有上載與仔女的玩樂合照,讓外界知道譚俊彥是個重視家庭觀念的好男人。

圖片:譚俊彥IG及微博、《特技人》截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓