薛家燕化身十字步女俠守護第7粒寶石 首隻英雄MV直逼「Marvel級」水平

文: Ling Kwok
2018.08.14

薛家燕早前在Marvel熱潮下曾經講過有興趣加入復仇者聯盟,並成為Captain Nancy,以十字步守護她頭上第七粒寶石。正當大家當搞笑之際,家燕姐講得出做得到,以十字步女俠姿態出新歌《Captain Nancy》。

新MV製作極度認真,找來前TVB監製錢國偉執導;歌曲更由王梓軒作曲、C君落力填詞。

家燕姐身穿Captain Nancy的盔甲,如神奇女俠般登陸地球,為人類維持和平,好有型。

MV更找來不少藝人幫手拍攝,如唐文龍、胡琳、吳業坤、姜麗文、田啟文、林敏驄、邵音音及鄭丹瑞,實在星光熠熠。

Captain Nancy為拯救被欺負的人類,頭上的寶石(簡稱癦)射出死光,嚇走壞人。

難怪她在歌詞唱了一句:「靠我粒癦救地球」成為趕走壞人之後,家燕姐站在紅館上面,寓意她會登陸紅館開show,最後眾人大跳十字步,來個happy ending。

家燕姐的MV拍得如此繽紛,網民不禁留言大讚:「Loop咗好多次」、「製作真係好認真!」、「搞到我想買飛入場睇。」實在令人期待她於12月所開的演唱會!!

圖:薛家燕Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓