唐詩詠滿心歡喜接花球 慘被曹永廉整蠱只好無奈尷尬笑

文: Ling Kwok
2018.08.15

鄭嘉穎與陳凱琳拍拖3年修成正果,早前在峇里舉行婚禮,有不少藝人都飛往當地參與這件美事。講到單身女士在婚禮最期待的環節,必定是拋花球,唐詩詠就是最佳例子,不過當日似乎發生搞笑事!

當日有不少藝人參加婚禮,包括鄭嘉穎拍攝TVB劇集《鐵馬尋橋》時所認識的一班好兄弟姊妹,分別有唐詩詠、馬國明、林子善及黃嘉樂等人。

唐詩詠自從與洪永城分手之後,感情一直未有著落。

單身日子就找來各方好友陪伴,例如黃翠如、田蕊妮等,一起煮飯仔、做運動,令自己更充實。

可是身邊的人還是希望她能早日找到好歸宿。而她去鄭嘉穎與陳凱琳的婚禮,本來可以透過接花球,沾一沾桃花運。

不過,花球就接唔到,搞笑事反而經常有。唐詩詠就在IG上載短片,她說:「話說我接唔到個花球,話說呢個男子話要拋花球俾我,結果…曹永廉,你係咪想屎?」

原來曹永廉手拿花球,作勢要向後拋花球給唐詩詠,誰知他將花瓣灑向唐詩詠頭上,並說:「祝你有好多好多散拖拍!」

唐詩詠即流露出無奈的表情,同時也搞得旁邊的朋友哈哈大笑。

唐詩詠在hashtag扮嬲,寫下:「#對住佢無言#阿廉你太可愛#有機會再見#無咩事唔好見」

曹永廉事後又在唐詩詠IG留言:「哈哈!祝妳快D拍散拖」,而陳敏之見到也加入:「唔准拍散拖。」唐詩詠回應:「麻煩你幫我打死佢」這段短片令人看得好快樂。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓