化身龍婆Rap住教急救知識 重溫羅蘭多個超玩得造型

文: Ling Kwok
2018.08.21

資深藝人羅蘭自中學畢業出道到現在,一直受到行內人敬重,加上身為天主教徒的她,不但沒有介意,而且非常玩得,經常以龍婆、或放膽嘗試不同前衛造型,獲得網民一致讚賞她敬業樂業。

最近她亦有新搞作,與消防處合作,再以龍婆的造型示人,用靈異感覺教識大家如何使用心肺復甦法(CPR)及自動心臟除顫器(AED機)救人。

羅蘭姐雖然已經86歲,但她絕對不會過時,更在「擊活の人心 - 靈異篇」短片裡面大唱Rap歌,並配合節拍跳出舞步,身手對於老人家來說,其實好快!

除了今次與消防處合作之外,過往羅蘭姐都有與不同單位合作,嘗試很多好爆的造型。

就好似2010年起開始為海洋公園拍攝哈囉喂廣告,以龍婆示人。往後幾年愈玩愈爆。

先有2012年羅蘭扮演時尚達人、有「老佛爺」之稱的Karl Lagerfeld,似到十足十。

2014年更於夏蕙一齊扮貞子,唔知有冇嚇親大家。

2015年更扮演Michael Jacskon,扮得唯肖維妙。

2016年,羅蘭更與邵音音、秦煌一齊扮捉鬼敢死隊,羅蘭姐第一次以金髮Look示人。

還有2017年,羅蘭以《恐懼鬥室》的俏護士造型出現,實在估佢唔到!

而羅蘭的造型多變,搞笑得,高貴亦得!早前她為YSL拍攝硬照廣告,一身淑女造型,戴上黑框眼鏡,手拿著唇膏當煙斗,非常有女人味。

圖:羅蘭Facebook、消防處Youtube Channel

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓