【GOT7香港演唱會】GOT7巡唱尾站 香港仔王嘉爾兩度興奮剝衫晒肌

文: 王庭芝
2018.08.25

韓國當紅男團GOT7的世界巡迴演唱會《GOT7 2018 WORLD TOUR "EYES ON YOU"》,昨晚於香港舉行最後一站,今次是GOT7相隔一年再度來港開騷,香港成員王嘉爾(Jackson)返到娘家當然零舍興奮,除了以廣東話跟現場的I GOT 7(粉絲官方名稱)互動,更兩度興奮剝上衣騷肌!

GOT7演唱會於晚上8時開始,七位成員JB,Mark、Jackson、Jinyoung、Youngjae、BamBam及Yugyeom以黑色西裝型look登場,一連獻唱5首快歌《Hard carry》、《Skyway》、《Out》、《My home》和《Paradise》炒熱氣氛。對比上一次開騷,GOT7成員的中文似乎又進步了,除了例牌用廣東話打招呼,泰國成員BamBam表示自己正在學中文,他問粉絲:「有意思嗎?今天是我哋最後一站concert。開唔開心呀?」他又經常模仿翻譯員講中文,相當搞笑。

隊長JB表示:「今次係演唱會最後一站,未知幾時會再來香港,會畀最落力舞台大家。之前在香港開騷,場館size細一半,今次能夠喺咁大地方開騷,要好多謝大家支持!」

香港成員Jackson呢晚都表現雀躍,更兩度興起脫去衣服丟給觀眾,大晒六舊腹肌,令現場I GOT 7尖叫不斷。他當然用母語廣東話跟粉絲傾偈:「掂唔掂先?可唔可以用廣東話?好多謝大家一直同我哋一齊,中間無離開過我哋,雖然我哋有好多不足,希望你哋可以信任我哋,完咗今晚之後我哋要即刻返韓國,因為就嚟出歌,信我哋,一定唔會令你哋失望。」

成員Mark近日因為父親於Twitter關於合約的言論,令粉絲擔心Mark的去向,不過Mark呢晚都向粉絲派定心丸,佢表示:「GOT7少了任何一個都不是GOT7,7個人永遠都會在一起。」

GOT7全晚唱足兩個多小時,而且大部份都係快歌,真係少些體力都不行,不過成員並沒有展露疲態,反而越唱越high,到了尾聲encore部份更興奮潑水,相當盡興。GOT7透露下個月即將推出新歌回歸,着粉絲們密切留意,又承諾好快會再同香港粉絲見面。

完整歌單:
Hard carry

Skyway

Out

My home

Paradise

Hey

Firework

Look

Beggin' on my knees

Teenager

Us

Stop stop it

Girls girls girls

If you do

My reaction

Face

Dreamin'

You are

Never ever

King(BamBam+Jinyoung)

Think about it(JB+Mark+Youngjae)

Now(Yugyeom solo)

Hunger(Jackson solo)

Phoenix(Yugyeom+Jackson)

Thank you

Encore:

Look(Remix version)

Go Higher

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓