【香港小姐2018】麥明詩問到佳麗一臉尷尬口啞啞 鄭裕玲出手反窒贏掌聲

文: Ling Kwok
2018.08.27

2018年香港小姐已經完滿結束,大家對三甲結果滿意嗎?老實說,這似乎沒有太大驚喜,因為三甲人選除丁子田外,陳曉華、鄧卓殷幾乎都是大熱。而選美的焦點除了是三甲、落選佳麗被安排即時跳舞助興外,還有主持人之一的麥明詩被鄭裕玲當眾窒!

話說一眾落選佳麗跳舞之後,就是泳裝問答環節。

麥明詩與馮盈盈負責其中一個問答環節,並配合Dodo姐。

當11號李明芙(Samantha)出場時,麥明詩負責問問題,講到Samantha唸大學時,主修課程講及社會現象。

麥明詩開始問及關於公平的問題:「香港小姐得女仔可以參加會唔會唔公平?」Samantha最初也接得下去:「咁仲有香港先生㗎嘛!」麥明詩遂追問:「但唔係年年都有㗎喎!」Samantha回應:「咁叫TVB搞多啲!」

之後尷尬的時刻就來了,麥明詩問:「如果邊個佳麗當選咗你會覺得唔公平?」Samantha開始支吾以對,流露尷尬神情。

就連評判都替這個場面感到尷尬,陳凱琳不禁失笑。

麥明詩再說:「唔可以講自己㗎喎。」而Dodo姐見到Samantha面有難色,於是出手化解:「唔洗逼住揀一個㗎。唔一定唔公平㗎嘛。」

麥明詩似乎唔知發生甚麼事,向Dodo姐說:「Dodo姐咁nice嘅,我覺得好唔公平呀!我之前參選都冇咁樣…」

誰知dodo姐說:「你都當選咗喇!你仲想點呀!你係香港小姐嚟㗎嘛!」一下子窒到麥明詩只懂得尷尬笑,觀眾不禁大笑起來。

而身旁的馮盈盈為免尷尬下去,於是講幾句話打圓場。

李明芙幸而得到Dodo姐安慰。

圖:《2018年香港小姐競選》影片截圖、李明芙Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓