【Apple蘋果】快人一步買到新iPhone!?出機小技巧全面睇

文: Toby Mok
2018.08.28

外國媒體都普遍認為蘋果公司的新iPhone將會在9月12日發布,而好多人都想第一時間買到新iPhone,所以最近就有電訊公司已經開始有預先登記計劃俾大家可以預先訂購新iPhone ,想第一時間攞到新手機的朋友記得留意!

最普遍的做法是在蘋果官方網站的iReserve和 Apple Online Store (ASO)預訂。

雖然2個都是在蘋果公司官網預訂,但根據以往經驗,通常iReserve可以比Apple Online Store更快出到新機。

(圖片只作示範作用,非新款iPhone圖片)

根據以往經驗,蘋果公司多數會在新款iPhone推出時即日推出埋iReserve ,大家只要先在iReserve作網上登記就可以用更快速度出到新iPhone 。

通常在Apple Online Store預訂的新手機會在iPhone開賣後1星期出機,而在iReserve預訂iPhone的買家會在開售日被指定好購買的時間同地點,最快可以在網上預訂後第二日就攞到新機。

除此之外,Smartone 最近亦推出Smartone RED Pass計劃,無論是SmartTone用户與否都可以登記攞籌買最新的iPhone。

大家只要輸入姓名、電郵、流動電話號碼就可以登記入手新手機。

每個 RED Pass 最多可預先登記三部旗艦手機。

雖然每個 RED Pass 可以俾最多三個人使用,但每個 RED Pass 仍限於最多預先登記三部旗艦手機。

雖然利用RED Pass可以令大家更快得到新款手機,不過供貨情況會因應生產商發貨安排而定,所以SmarTone 並不保證取機日期會因情況而有所調整。

另外,1010亦有提供最新旗艦手機資訊計劃,大家只要登記做The Club會員記可以獲得最新指定旗艦手機通知。

大家只要在最感興趣的旗艦機皇中選擇Apple就可以最快得到有關新iPhone的消息。

雖然官網表明是次登記次序與購買產品的輪候次序無關,但根據1010以往的做法,當新iPhone真正推出時,電訊公司都會通知已登記的客户詢問其購買新機的意願,咁就更高機會可以更快出到新機啦。

除此之外,如果大家想第一時間知道新iPhone的最新消息都可以分別在中國移動登記,以獲得最新手機的資訊。

圖片及資料來源:SmarTone,1010,中國移動


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓