插畫家謝曬皮港鐵車廂遇到乘客食煙 舉報事件反遭職員冷漠對待

文: Cay Cheung
2018.09.14

插畫家謝曬皮在社交網站發文,指自己今日搭港鐵時遇到乘客車廂食煙,隨即向職員舉報事件,但港鐵職員及便衣警員都草草了事。謝曬皮直斥港鐵縱容乘客在車廂食煙,罔顧乘客安全,同時質疑到底係咪自己太過緊張。不少網友留言力撐謝曬皮,指責港鐵欺善怕惡。

謝曬皮今日在社交網站發文,分享一單剛剛遇到且令人感到極度憤怒的搭車經歷。事源是謝曬皮由大圍乘搭港鐵去九龍塘,落車時遇到一個食煙的大陸男人從車廂步出,其後更在月台上吞雲吐霧。

謝曬皮見狀即通知月台上的職員,而職員只是走到這男人身邊作簡單提醒,沒有進一步的行動。

「我捉住個職員問: 「就咁就得架啦?」佢話係呀佢冇權捉住乘客,我話佢食煙係違反港鐵附例wor 你有權捉佢架,講咗陣我發覺呢個職員好驚同埋完全唔想handle 呢件事,」

於是謝曬皮再找另一位職員,呢個時候還遇到一位便衣警員,數人一同走去捉住食煙男,了解事件後,港鐵職員口頭警告了事,然後放走佢。

謝曬皮坦言唔接受就咁放佢走,覺得事件令人身安全受到威脅,擔心煙頭著火會危害整個車廂安全。

謝曬皮指整個過程「全部比我感覺都係覺得多一事不如少一事」,她開始質疑到底係咪自己反應太過緊張,不明白遇到食煙事件,為何其他乘客和職員都沒有反應。

最後直言「覺得香港已經越黎越唔安全」。

發文一出即獲得大量網民關注,留言指責港鐵職員欺善怕惡,只會對帶大提琴上車的乘客有行動。

亦有不少人大讚謝曬皮富有正義感,香港人只會批鬥關愛座,其他事情什麼都看不到,各家自掃門前雪。

亦有網友認為港鐵沒有採取行動的原因是對方是大陸人,而非香港人。

還有網友表示之前都有同樣的經歷,遇到乘客食煙,但港鐵沒有任何行動。

完整全文:

來源:FB@謝曬皮 TSE SAI PEI the incapable 圖:MTR

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓