【颱風山竹】滿地塌樹面目瘡痍 市民自發清理路面充滿人情味

文: Ling Kwok
2018.09.17

本年度最強颱風山竹昨日吹襲香港,市面一片狼藉,東鐵及輕鐵目前還是維持有限度行駛,導致有些地鐵站逼爆!而且周圍都是大樹倒塌,司機都要小心翼翼行駛。搞到市民怨聲載道,為何市面還未恢復就要返工。當交通問題仍然未解決的時候,就出現了好人好事。

有網民就上載一連串照片到Facebook群組「Tai Po 大埔」,並留言講到:「究竟係咩令到一班谷友出黎清潔大埔?係愛?定係責任?係因為大埔係自己屋企呀!」

就圖片所見,就是有些市民眼見路面全都是樹葉和樹枝,於是自發性地走出馬路幫手清理,好讓車輛可以順利行駛。

不少網民見到大讚他們的做法,紛紛留言表示感激,「人人做一步...區區便快回復」

不過亦有網民勸喻他們要小心其他樹木,以免產生樹木倒塌意外。

另一方面,正當大圍、九龍塘及沙田等地鐵站塞爆人龍,有網民就在Facebook分享另一件好人好事。

在粉嶺站遇到一位好心司機。該位旅遊巴司機剛下班,於是自發免費為趕著上班市民服務,接載他們到九龍塘。

司機還嚷著:「哎,唔收錢呀!快啲上車」令大家覺得香港仍有濃厚人情味。

來源:Facebook群組「Tai Po 大埔」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓