迷你版主機PlayStation Classic12月登場 內置20款經典初代遊戲!

2018.10.01

PlayStation是不少機迷的經典回憶,最近Sony宣佈即將在2018年底推出「PlayStation Classic」,亦即是PS1初代主機的迷你版,外型跟到足之餘,內置收錄的遊戲一樣豐富,有20款初代經典遊戲。PlayStation Classic可說得上是相當經典,大家有無興趣買來重溫當年情?

PlayStation Classic的外觀沿用初代 PlayStation藍本,由控制器到按鈕都跟原版一模一樣。

只是主機的尺寸縮小,側身縮小了45%,體積則小了80%

 

 

主機內置20款經典初代遊戲,包括《Final Fantasy VII》、《Jumping Flash!》、《Tekken 3》、《R4 RIDGE RACER TYPE 4》及《Wild Arms5款遊戲,其餘15款遊戲有待官方公布,但發售地區不同亦會有差別。

 

PlayStation Classic亦新增了HDMI插口,以連接外部顯示器,可達最高720P畫面輸出。

 

主機更包含兩個控制器,可以同朋友一齊玩。

 

PlayStation Classic將會在123日限量發售,建議零售價為$798PS迷有無興趣入手?

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓