美少女戰士版大富翁11月登場 6款玫瑰色聖杯/神杖/神器棋子!

2018.09.26

各位Sailor Moon粉絲又要準備好銀包,因為即將會推出美少女戰士版大富翁!《MONOPOLY : Sailor Moon S Edition》會以《美少女戰士S》版為背景,加入該作的所有出場角色,有6款玫瑰金色的棋子,仲會新增愛情卡同友情卡,取代機會卡同命運卡,想買的Fans就要留意實推出日期啦!

美少女戰士版大富翁由USAopoly代理,所有《美少女戰士S》的出場角色都會在遊戲中現身。

 

遊戲中6款玫瑰金色的棋子,全部都在作品中出現過,包括螺旋愛心鏡盒(Cosmic Heart Compact)、聖杯(Moon Chalice)、螺旋月光神杖(Spiral Heart Moon Rod),仲有Talisman 3 神器:石榴石歐姆(Garnet Orb)、深海之鏡(Deep Aqua Mirror)、宇宙之劍(Space Sword)等。經典大富翁的機會卡和命運卡,在今次版本中會變為愛情卡同友情卡,連遊戲內的紙幣一樣印有主角們的嘜頭。

美少女戰士版大富翁即將在11月9日推出,想買的朋友可以到外國網站預訂,>>按此<<

來源:Gamestopsmcollectibles twitter

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓