《都市閒情》終播出最後一集 大結局竟然草草結束冇交代詳情

文: Ling Kwok
2018.09.28

早前講到,26年長壽節目《都市閒情》今日將會大結局,網上傳來一陣陣可惜的聲音,皆因節目裡面所講的都是實用的婦女、家長資訊。而新節目將為改名為《流行都市》,內容將會更潮及多元化,可以吸引更多新廣告。

來到最後一集,到底會有甚麼不同呢?答案或許有點黯然,就是沒有不同。

星期五的《都市閒情》依舊有「廚師顯廚藝」、「今晚食乜餸」的環節,一切如常。

就算去到最後,三位主持人:姚嘉妮、蘇晉霆及張景淳就講了幾句說話:「真係好緊張好期待呀!」、「因為下星期一會繼續帶來更多更新嘅資訊」,沒有提及過《都市閒情》將會改名為《流行都市》一事。

根據TVB官網提供的節目表,下星期一的下午1:20的確已經叫《流行都市》。

就算最後一集《都市閒情》,張景淳不再主持節目,都沒有機會講講感言,就這樣講Byebye,沒有last day的感覺,《都市閒情》就這樣完結了。

而且大結局竟然冇大王在場!好似冇咩交代咁喎!

未知是否因為新節目將會繼續用《都》的主持班底,所以才這樣低調結束呢?

圖:《都市閒情》截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓