蘋果iOS頻出漏洞 用家:不能正常充電

文: Toby Mok
2018.10.01

蘋果iOS 12繼之前被用家投訴更新了之後手機的新屏幕質素會變差之後,最近iPhone用家又發現Apple iOS 12又有新漏洞,部分用家指更新完iOS 12之後,當手機連接上電線後竟然不能自動充電,相信是更新了iOS 12的問題。

蘋果最近推出新的作業系統iOS 12,剛推出時蘋果用家反應正面,但最近就接2連3爆出蘋果iOS 出現漏洞,之前已有用家投訴更新了iOS 12之後手機屏幕質素會變差。

近日再有用家投訴更新了iOS 12之後手機不能正常充電。

最近在蘋果的論壇上,有用家指當iPhone XS同iPhone XS Max屏幕處於上鎖狀態時連接電線,手機不會自動充電。

photo=61186]

用家續指,要重新將手機解鎖並將屏幕開啟,然後再重新插上電線,手機先可以進行充電。

除了iPhone XS iPhone XS Max遇到此問題外,外國媒體9to5mac 亦指舊有的iPhone 同iPad都遇到同樣問題,相信是因為更新了iOS 12所致。

大家更新iOS 12之前記得諗清楚啦。

資料及圖片來源:Apple

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓