Viu TV新選秀真人騷公開參加者硬照 網友寸爆真人上鏡唔同樣

文: 王庭芝
2018.10.02

Viu TV選秀真人騷《GOOD NIGHT SHOW全民造星》進入尾聲,10月14日就會舉行總決賽,屆時將會誕生一位終極偶像,究竟大受女生歡迎的「姜B」姜濤會否大熱當選就要拭目以待。《全民造星》未播完,Viu TV已經展開新一輯選秀真人騷的宣傳,《Good Night Show 廣告女皇》本月8日正式出街,近日Viu TV公開了23位參賽者的照片及拍攝花絮,不過就有網友認為照片修圖太重手,跟花絮片段所見的真人唔同樣!

《Good Night Show 廣告女皇》是一個以培訓廣告新星為主打的節目,23位參賽者將接受廣告構思、製作和產品推廣的訓練,勝出者可獲10萬元獎金及廣告合約。

近日Viu TV公開了23位參加者的照片和拍攝花絮,原本單看照片都可見有頗上鏡的高質參賽者,但對比幕後花絮中參賽者「未修圖」的真實容貌,網友就留言真人和上鏡似是兩個人。

有參加者的照片明顯比真人更輪廓鮮明,闊面變V面,兜下巴亦消失咗,令網友忍唔住留言:「啲硬照靚過真人動態好多,製作團隊真勁」,更有網友mean爆話:「不如索性將節目改做『硬照女皇』好過!」

這批硬照「修過龍」其實亦不限於「美化」參加者,當中仍有部份真人靚過上鏡,原本頗具氣質的長相,經修圖後反而變臉,甚至有「美人生鬚」的錯覺。

相對「修得少」而又被讚高質的參賽者就有劉思琦(Kayze),網友指她跟蔡思貝有幾分相似。

至於劉展翹(Jackie) 是暫時獲like最多,她曾經參演《以青春的名義》,亦是網絡紅人。

來源:FB@ViuTV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓