新聞小花麥詩敏繼梁凱寧後受關注 網民大讚:佢真係愈來愈靚!

文: Ling Kwok
2018.10.14

TVB近年彈起了不少傻秀的新聞小花,例如陳嘉倩,她離開了TVB後因為有一定知名度,前景尚算不錯。而現職新聞主播的一群,得到不少網民留意,大讚她們高質。近期除了梁凱寧之外,還有麥詩敏呢。

提起麥詩敏,就會想起她報道新沙士嘅新聞嗰,將「中東呼吸綜合症」讀成「中東呼吸中級綜合呼吸中東呼中級呼吸中東呼吸綜合症」,食晒螺絲,卻意外地引起一時熱話,這一段感覺繞口,偶有出錯也在所難免。

其後都會見到她為大家報道天氣,也牢固了觀眾心目中,她是天氣小姐的形象。

自陳嘉倩離開TVB之後,大家好似比較關注梁凱寧。事關她樣靚,而且擁有一副好身材,大家都為她而看新聞。

不過,梁凱寧早前就與麥詩敏,以及已離職的羅鈺文一同到越車旅行,不停影閨蜜照,三位大晒長腿。

而網民留意到麥詩敏比起初入行時,愈變愈靚,近期幾張自拍都盡顯知性美。

圖:麥詩敏IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓