Ariana Grande與Pete Davidson6月火速訂婚 4個月後分手:over romantically

2018.10.15

樂壇小天后Ariana Grande今年5月與前度Mac Miller分手後就與諧星Pete Davidson熱戀,交往數星期就已經訂婚,進展之快令人驚訝。不過,近日有傳兩人已經分手。早前Pete Davidson鏟走了IG所有相片,Ariana Grande的IG仍保留著兩人合照。

據悉,兩人都認為現在並非關係進一步發展的好時機。但他們仍然相愛,只是整件事「過分浪漫(over romantically)」。

外媒TMZ指,Ariana及Pete上星期仍似「孖公仔」般現身,不過今星期就傳出情變。

今年7月,Pete Davidson鏟走IG相片,不過就在IG Story表示無事發生,只是因為自己不想再用社交媒體。他在9月曾經上載了一段短片回歸IG,不過現在亦已刪除。

 

Ariana Grande仍保留著二人合照。

圖及來源:TMZ、IG@Ariana Grande

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓