謝霆鋒新歌《青空》成麥當勞之歌!回歸香港 新MV大玩本土情懷

2018.10.26

謝霆鋒與香港麥當勞合作推出「鋒味」The Signature Collection,除了設計地道港式漢堡包之外,他更為此親自操刀廣告主題曲《青空》,話要抒發一下回家的感覺。最近新歌MV在TVB首播,更在黃金時段播足全首歌!

10月25日,新歌在無線翡翠台黃金時段首播,播足4分鐘,非常揼本。

除了電視,連銅鑼灣SOGO、翡翠明珠廣場、羅素街英皇珠寶、灣仔英皇集團中心、旺角百老匯戲院、尖沙咀重慶大廈的戶外電視及地鐵電視網絡都同步播出,認真大陣仗。

之前謝霆鋒推出新歌《有火》,M記已經成日播。看來今次都會在店鋪內日loop夜loop新歌《青空》。

話明要表達回家的感覺,MV自然以香港為背景。霆鋒為此走遍全港各地拍攝,包括中環、旺角、銅鑼灣、九龍城及尖沙咀等地。

早前北上發展的謝霆鋒,在新歌一開始就唱出了以香港為家的情懷:「逛過這世界 才想得起歸家 那街道」。

MV更加入了一些獨白,其中一位伯伯就話:「世界趨勢係會變架嘛,所以去到好遠都好啦,都係要返嚟香港嘅」,未知是否亦代表了霆鋒所想?

圖及來源:FB@McDonald's、YouTube@英皇娛樂 eeg music


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓