【跳躍生命線】何廣沛、郭子豪組「跳躍F4」 重現經典MV《流星雨》笑爆全場

文: Ling Kwok
2018.10.31

《跳躍生命線》是近期TVB有口碑的劇集,因為當中劇情細膩動人。而何廣沛、郭子豪、張彥博及羅天宇最近有新搞作,化身「跳躍F4」,拍攝最新MV《無畏的肩膀》,重現經典歌《流星雨》的感覺,簡直笑爆咀!

最近Facebook專頁「See See TVB」發布了「跳躍F4」《無畏的肩膀》的MV,4位美男子的造型和MV都跟足台灣組合F4在《流星雨》的MV,有偶像感覺之餘,更帶有濃烈的爆笑感覺。

外表文質彬彬的何廣沛,就扮演著同樣溫文的周渝民,就連身上的恤衫加背心都跟到十足十!

而羅天宇就無懸念地扮演言承旭,見到他身上的背心,加上Chok爆的動作,果然「旭」味濃!

至於眼大大的張彥博,配以陽光的笑容及微捲的長髮,扮演朱孝天。不過遠睇有幾分似宋智孝!都幾靚女嘅!

扮演吳健豪的郭子豪,簡直是重點所在!佢一頭直髮,全程都瞇著眼,學足吳健豪的神態!

加上他不斷揈頭髮,睇到忍唔住爆笑!

他們在片段還有深情對望,好佩服他們可以忍到笑。

而最後的彩蛋更可以看到郭子豪的頭髮確實是笑點所在!

再看回他們IG發布的照片,真係忍唔住笑!

圖:Facebook專頁「See See TVB」、張彥博郭子豪IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓