【周遊東京2】周奕瑋講流利日語溝通無難度 但因為一件事唔敢追日本女生

文: Ling Kwok
2018.11.17

周奕瑋向來有貼地旅遊節目主持之稱,因為他所主持的《周遊東京》介紹的地方及餐廳,都是抵食抵玩之選。如今再度添食,周奕瑋沒有怠慢過,事前做足功課,務求觀眾睇完節目都可以滿載而歸。

在旅遊方面,周奕瑋遊日經驗豐富,是一個日本達人。

他能用流利日語與當地人溝通,並且打成一片。而日本女仔在香港男士心都是比較溫柔體貼,是夢想情人。

未知Jarvis在日本有否類似結織當地女仔的經驗呢?

Jarvis最初講出日本女生與香港女生之間的分別,他覺得日本女生更加在乎男生的家庭背景:「因為日本嘅文化同香港唔同,女仔揀老公會考慮對方屋企係咪長子,亦會考慮對方做嘅工作係咩性質。至於香港女仔可能都仲會睇下有冇共同興趣,加上佢哋而家傾向著重自己事業,日本女仔嫁咗之後係傾向家庭、聽從老公說話多啲。」

Jarvis講完之後,得出的結論就是未追過日本女生,他笑言:「唔係好敢追佢哋,佢哋好著重男仔背景,我好似唔係好合乎條件,哈哈。」

他還認真地說:「而且我都唔係好鍾意Long D!(遠距離戀愛)一齊咗要飛四個鐘頭來來回回先見到,好辛苦呀!」

Jarvis又講得有道理喎!

圖:《周遊東京2》影片截圖、周奕瑋IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓