汪阿姐淋紅油式呼籲老友記打流感針 鄭裕玲公開汪阿Tag誕生之謎

文: Ling Kwok
2018.11.22

有時候不能看輕老友記,他們分分鐘醒目過你。近期一定會想起汪阿姐的「汪阿Tag」,這被網民譽為「淋紅油式」寫大字tag人方法,感染全香港人玩IG發文都要跟風。汪阿姐由演藝界阿姐搖身一變成IG界紅人,獨領風騷。

阿姐眼見「汪阿Tag」如此大迴響,經常為大家提供花式玩IG的靈感,除了「淋紅油」般Tag人,還有「忘我」地在相片上寫Caption。

她最近更善用網絡的威力,以身作則,繼續「淋紅油」地呼籲老友記記得要打流感針預防,她還細心地圈低手臂上的針筒,加強宣傳效果,令整件事更有張力,提高老友記的警覺。

就算周圍的老友記少用IG,年輕人見到一定會提醒身邊老人家,阿姐玩Social Media日子雖短,但已經功力深厚。

不過,鄭裕玲(Dodo姐)日前就為大家揭露「汪阿tag」的秘密。

阿姐就跟do姐對話,講到每次影完相都有人著她記得要hashtag,令她摸不著頭腦:「咩hashtag呀?」

加上阿姐本來有個「明荃之友」網站,每次助手要上載照片時,阿姐慣常寫低合照對象的名字與職銜。後來玩IG,阿姐索性用這個方法Tag人,成為前無古人後無來者的「汪阿tag」 。

這個Tag人之謎被do姐講得繪影繪聲,雖然阿姐唔知咩叫hashtag,但她的行為帶動了整個香港IG,實在貢獻不少,IG紅人當之無愧。

圖:汪阿姐、dodo姐ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓