結婚5年終於造人成功!張美妮IG報喜:Baby is coming

文: 王庭芝
2018.12.12

近月娛樂圈喜事多,繼陳凱琳、岑麗香宣布有喜,無綫藝員張美妮昨晚亦宣布即將榮升媽咪,她和同圈外老公KK結婚5年後終於造人成功,她在Instagram上報喜,表示既開心又緊張,以滿滿的愛期待BB的來臨!

現年38歲的美妮於2013年與經營髮型屋的KK結婚,一直喜歡小朋友的美妮婚後努力工作之餘亦有和老公努力造人,去年更為計劃生B而減少幕前工作,昨晚她在IG向大家報喜,據知現時她已懷孕三個月。

美妮不止喜歡小動物,還喜歡小朋友,她不時在IG分享跟姨甥女玩的照片。

美妮在IG上載兩張照片,分別是在孕肚前比心,以及老公溫柔地摸着美妮腹部並和兩隻狗狗的合照,美妮說:「感恩上帝的恩典,我們家庭將會迎接新成員,我和老公要當爸爸媽媽啦!心情真係既開心又緊張,以滿滿的愛期待BB的來臨吖!(叻叻同比比也表示好開心,以後多個人錫佢哋同佢哋玩啦!)」

來源:張美妮IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓