【萬千星輝頒獎典禮2018】TVB賣廣告手法層出不窮 森美扮喊即遞出紙巾

文: Ling Kwok
2018.12.18

《萬千星輝頒獎典禮2018》除了頒發各大獎項外,另一亮點相信是層出不窮的賣廣告手法,早幾年藝人在席間食炸雞及薄餅,其硬銷手法成為一時話題。而今年通訊局放寬對間接宣傳的監管,令TVB可以光明正大地為廣告商進行宣傳。

有睇過今年台慶頒獎典禮,都知道有個紙巾品牌落咗廣告。

這個品牌有點聰明,知道頒獎時刻有人會開心到喊,到時有人遞出紙巾就可以大派用場。結果當晚該紙巾品牌出現了5次,不多也不少。

由於節目開初已講明會有間接宣傳,所以藝人們都有定準備,有需要就Cue自己要拎紙巾。

不過有些時候比較突兀,就好似麥美恩講到:「想喊都唔緊要嘅,我哋會提供足夠紙巾畀你哋嘅。」係人都知道紙巾的存在。

而藝人們得獎時,更特意講一句:「人哋問我會唔會喊」、「我當時唔知自己會唔會喊」之類的話。

尤其森美上台領獎故意說:「我好想喊,畀紙巾我,快啲。」以及田蕊妮說:「我以為自己好冷靜,點知都係…唔該!Tempo!真心㗎!」隨即就會有一盒紙巾出現,顯然藝人們都要配合廣告商。

不過,當中都會有例外。「民間視帝」馬國明上台奪「最受歡迎電視男角色」獎時,二話不說地講:「放心,我唔會喊嘅!因為我唔係代言人。」

雖然宣傳唔到,可是讓觀眾頓時想起紙巾品牌,也是逆向的賣廣告手法。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓