電視詭異煙花廣告掀熱議 「清潔龍阿德」極速抽水宣傳環保

文: 王庭芝
2018.12.28

近日TVB廣告時段出現的一段神秘煙花廣告,懷舊的低畫質和音樂,加上整段廣告僅有「蘋果廣告製作公司」八個大字,想帶出甚麼訊息亦令一眾網友「黑人問號」,該廣告在網上掀起熱烈討論,而一向抽水抽得快的「環保界KOL」清潔龍阿德都即時製作一則模仿該廣告的影片,究竟阿德要宣傳甚麼?

「環保界KOL」清潔龍阿德向來以貼地、幽默見稱,抽水速度快過火箭,過往有不少代表作都被網友瘋傳,近日TVB廣告時段出現的神秘煙花廣告成為網上熱搬話題,阿德當然都有留意到,而且即時抽水,推出「阿德版」煙花廣告,連網友都話:「使唔使跟得咁貼?」

「阿德版」煙花廣告跟足原版一樣低清兼懷舊,上面的字句換成「倒數時大家要注意」和「請保持環境清潔」,其實這個廣告得來都相當貼題,因為每年除夕倒數都有放煙花活動,唔少市民都會特地到維港兩岸觀賞,人多擠迫之餘,產生大量垃圾的情況亦屢見不鮮,所以阿德就提醒大家記得保持地方清潔。

來源:FB@清潔龍阿德

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓