【2018回顧】外國票選2018最佳手機結果爆冷 Nokia上榜蘋果iPhone冇蹤影

文: Toby Mok
2018.12.30

最近外國媒體GSMARENA就舉行了一個2018年度最佳手機選舉,供大家一人一票選出自己認為2018年度最佳的手機,但奇怪的是蘋果今年推出的iPhone XS同XS Max都不入選,一齊睇吓2018年最佳手機的票選結果先!

今次評選分為旗艦機、中價位機同入門級手機3個組別。旗艦機組別的最佳手機為Samsung Galaxy Note 9,而第2名則是華為的Mate 20 Pro。

 

 

至於中價位機組別方面,居然由在香港人眼中已沒落的手機生產商Nokia奪冠,得到最佳手機的是Nokia8.1(Nokia X7),而第2名則是小米 A2。

而入門級組別方面,冠軍為小米A2Lite,而第2名竟是現時香港機乎冇人使用的Motorola One。

iPhone在香港的普遍程度無疑很高,但在外國人眼中似乎手機可以仲有其他選擇,不過外國票選的結果都不能代表香港實際情況,大家又點睇呢個票選結果先?

資料及圖片來源:GSMARENA,Samsung,華為,Nokia,小米,Motorola


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓