【叱咤頒獎禮2018】入行20年完成大滿貫 容祖兒首奪「至尊歌曲」感動爆喊

文: 王庭芝
2019.01.01

《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》於2019元旦舉行,天后容祖兒(Joey)憑《心之科學》勇奪「專業推介叱咤十大至尊歌曲」,入行20年終於在叱咤的舞台完成了「大滿貫」的創舉!Joey一上台已經不禁感動落淚,她表示自己懷住做「song of the year」的決心去做這首歌。

頒發「專業推介叱咤十大至尊歌曲」時,負責宣布的森美提到這位得獎者已經拎過大部份的叱咤獎項,包括生力軍、多屆女歌手獎,甚至「至尊大碟」,然而只差一個「至尊歌曲」就完成大滿貫,講緊的就是樂壇天后Joey

Joey得獎一刻忍唔住爆喊,她表示:「喺宣傳呢首歌嘅時候,我係懷住做song of the year的決心同堅持,但諗諗下唔對路,每個歌手都係用所有決心,從來冇鬆懈過,所以我有又乜咁特別,我出道喺上個世紀,1999年出道,一路懷住song of the year嘅憧憬同堅持做所有歌,終於嚟到2019年的今日,我攞到呢個獎!」她又引用《心之科學》歌詞勉勵一眾歌手繼續堅持做音樂。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓