日本達人用零食包裝做手作 超強DIY品客/熊仔餅/牛奶妹模型!

2019.01.12

有無諗過平日食完零食和飲品後,剩下的包裝盒都可以當作材料,製作出意想不到的物品?日本就有位手作達人,喜歡以包裝盒製作成模型,更常在其Twitter分享完成品。早前他將樂天熊仔餅變成小鼓手,品客薯片筒變成五星戰隊外,連朱古力盒同咖啡盒都可以變成火車同教堂,真係創意爆棚!

手作達人空箱職人 はるきる的Twitter,常分享不少DIY包裝盒模型,最近更將樂天熊仔餅包裝盒,物盡其用變成熊仔小鼓手。

 

他更曾將不同口味的品客薯片筒變身成五星戰隊,搞笑之餘不得不佩服他的創意。

 

不少人喜愛的牛奶妹朱古力盒,都可以變身成人型模型,仲特別換上品客薯片的樣,毫無違和感。

 

除了人型模型外,他更將咖啡飲品盒變成火車和朱古力盒變成教堂。

 

Oreo 餅乾盒一樣可以整成戰機。

 

最意想不到的是,將朱古力百力滋盒整成的空中城堡,相當震撼!

 

空箱職人 はるきる的Twitter仲有不少創作分享,有興趣可以去睇更多!

 

授權轉載:Twitter@02ESyRaez4VhR2l

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓